Sunday 28 June 2015

RAHSIA DAN PANDUAN MEMIKAT LELAKI IDAMAN



Anda Wanita? Dan.. Masih Keseorangan?
Sukar Bertemu Jodoh?
Atau..

Sudah Jumpa, Tapi Malu Nak Cakap & Luahkan Isi Hati?

Ada BERITA BAIK Untuk Anda!!.

Ketahui Cara Memikat Lelaki Secara 'HALUS' Disini, Sama Ada Secara Dekat Atau Secara Jarak Jauh, TANPA Menggunakan Sebarang Sihir, Minyak Pengasih, Jampi atau Apa-apa Ilmu Yang Terlarang!


Ilmu Pikat Lelaki Itu Rahsia Yang Luas.

… yang lelaki sendiri tidak pernah sedari!


Benar. Dasar seorang Islam itu Al-Quran dan As-Sunnah. Di dalamnya terkandung pelbagai rahsia langit dan bumi.
Begitulah juga dengan ilmu mengenal lelaki dan cara memikat tanpa melanggar syariat itu masih luas. Walaupun ia tidak sehebat rahsia khazanah kitab Al-Quran, namun TUHAN telah menjadikan rahsia itu banyak di sebalik seorang manusia bernama lelaki.
Bagaimanakah ilmu untuk memikat lelaki?

“Ilmu Tidak Datang Bergolek!”

Tiada salahnya ilmu sebegini. Ianya bukan mentera sihir atau jampi si bomoh khurafat. Tetapi ianya berdasarkan pengalaman, bermatlamatkan pengabdian TUHAN dan beramalkan ilmu manusia. Malah, sebenarnya rahsia-rahsia ini lelaki sendiri tidak pernah sedar. Ia bukanlah kelemahan nyata, melainkan sifat tersendiri lelaki yang boleh ‘dimanipulasi’ oleh wanita dengan cara baik & berhemah, bukan menindas atau membuat jahat.

Oleh sebab itu, saya selalu berpesan agar sentiasa melihat ke depan. Maju mencari ilmu tambahan dan kemahiran kemanusiaan. Sikap tidak mahu mencari ilmu dan menganggap ilmu itu sesuatu yang biasa-biasa, adalah sikap yang perlu dijauhi. Sedangkan Nabi berpesan untuk berjaya dunia akhirat pun perlukan ilmu, siapakah kita untuk menafikan ‘kuasa’ ilmu dalam mentadbir manusia dan membawa hasil kebaikan di dunia.



No comments:

Post a Comment